30 juli 2012

Zettai Saikyou ☆ Oppai Sensou!!

Estraea Munnue Piequarts 

Det är ett tag sen tillbaka me July 08 2012 så fann jag min nya kärlek i Softhouse-seal GRANDEE's nya spel "Zettai Saikyou ☆ Oppai Sensou!! - Kyonyuu Oukoku vs Hinnyuu Oukoku-". Ett krig om vilka som är bäst mellan storbröstade tjejer och de småbröstade tjejerna . Just nu finns en röst pool över vilka som är bäst på deras hemsida, jag röster såklart på de storbröstade och de leder kriget väldigt bra som det ser ut.

En vän till mig visade mig länken på deras senaste spel och vi föll direkt för all moe och ero som kunde tänkas bjuda bland alla fina storbröstade. Vi fann våra favoriter ganska snabbt och en tjej som jag föll för var såklart drottning över de storbröstade riket. Estraea Munnue Piequarts, kärlek i första ögonkastet var det när jag såg henne. Byst 103, långt rött hår, pantyhose, sideboobs, visar axlarna, klänning, sexigt leende och mycket mer som fick mig att explodera inuti av lycka. Hon är verkar väldigt extremt seme och dominat så det är inget fel med det heller på henne!! Estraea gick skyrocket bara på första intrycket när jag såg henne och ligger nu bland de högsta på min lista. Hon är min andra waifu och är mycket fin kombination och kontrast tillsammans med Sena hos mig. Finns några till som är trevliga i spelet, men just nu ville jag tala om min kära Estraea. Ser framemot väldigt mycket över hennes röst, vad för ero-innehåll hon kommer erbjuda och mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar