13 juli 2012

Ännu en gång en dröm

Fler-svansad vs. en svans

Igår när jag pratade med en vän via skype så visade han mig ett galge som påminnde lite grann om Touho. Så jag tittade in på sidan och såg en kitsune som var fler-svansade. Jag gillar både en svans och många svansar, sen handlar det om balans hur det är gjort. En stor och fin svans är mycket bättre än många små svansar i så fall.  Några timmar senare så kollade jag in lite bilder på tjejer som var fler-svansad och de som hade en svans. Ville göra ett test vad jag föredrag mest egentligen, har aldrig tänkt så mycket på det. Innan jag fann upptäckten av fler-svansad så hade jag kärlek för en svans bara. Då ska det vara en fin och mjuk svans, särskilt varg -eller rävsvans. Färger så föredrar jag naturliga färger så som; svart, brunt, vitt/grått. Har tjejen varg -eller rävöron så är det mycket fin bonus. Kattsvans och kattöron är alltid moe och ett pluspoäng för mig. Om det ska vara en svans så viktiga delar för mig är: fin, mjuk, slät och lagom stor. Jag fick aldrig något svar under dagen, men i mitt inre sade alltid en svans framför flera svansar utan att jag visste det själv. När jag sökte bilder så drog jag alltid mig till en svans hela tiden omedvetet.

När natten föll över dagen så fick jag nog alla mina svar som ville och, plus lite till som bonus för mig. Jag kommer inte riktigt ihåg plasten, men jag vet att jag satt på någonting. Detaljer runt om mig försvann, men de viktiga delarna sitter starkt kvar i huvudet. Det var en tjej som inte var riktigt påklädd som vi säger så. Hon hade varg-öron och en väldigt fin svans som viftade gulligt fram och tillbaka - jag gillade det verkligen. Hon satt på mitt knä med benen mellan och det vart lite erotiskt om vi säger så, som varade en stund också. Oavsett så var det en mycket fin dröm som jag inte kommer glömma så enkelt.

Anledningen till att jag gillade fler-svansade förut betydde för mig: fler svansar = fler att leka med, men min dröm sade inte det. En fin och mjuk svans slår allting, någonting att ta hand om och vårda det med omsorg. Så är en svans sexigare också. Så min kärlek för fler svansar har verkligen gått ner nu, det är en svans som gäller nu för mig. Borde ha insett det sen tidigare. Vad föredrar ni? En svans eller flera svansar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar