6 juli 2012

En fin dröm


Yozora på vänster sida. På höger sida har vi Sena min
waifu,ifrån serien Boku wa Tomodachi ga Suknai.
Art av: Buriki

Under natten så hade jag en mycket fin dröm som jag trodde aldrig skulle hända. Första delen var bäst men andra delen var något helt annat så den struntar jag att berätta om. Jag är glad att det handlade om två olika saker så första delen inte var ruinerad. Drömmen började med att jag var i ett stort sovrum men det var för mörkt för att kunna se taket eller väggarna, men jag låg på en stor och skön säng.Jag var inte ensam och sov där såklart, två andra sov tillsammans med mig. Den första var Mikazuki Yozora och andra Kashiwazaki Sena. Båda tjejerna kommer ifrån serien Boku wa Tomodachi ga Sukunai (I have a few friends). Finns som anime på tolv avsnitt och light novel (som är originalet). Alla kanske inte vet det men Sena är min waifu, så det gjorde drömmen mycket finare och Yozora var en fin bonus i det hela.

Jag sov först på kanten av sängen tillsammans med Sena på vänster sida av mig. Av någon anledning så började de bråka om någonting (vilket är ingenting nytt mellan dem två). Om jag minns rätt handlade om vem som skulle sova vart och diskussionen varade en stund och lite flyttning runt.  Mitt i allting hände det lite underliga saker, allting var lugnt tills de fick någon slag förvandling. Deras hårfärg ändrade sig till rött och lite lysande i mörkret, men hårtopparna behöll lite grann av deras ursprungs färg. Förvandlingen gjorde dem lite vildare och utstråla en sexig aura och ansiktsuttryck  - det vara kort men mycket fin stund. Svårt att säga hur länge det varade i drömmen, men omedvetet så försvann den plötsligt

Det slutade med att jag låg i mitten i av den stora sängen och låg liggande åt höger sida. Yozora var bakom mig och jag kunde känna hennes hennes överkropp trycka mot min rygg när hon kramade mig. Hon kändes väldigt blyg, vilket är svårt att tänka med tanke på hon är i serien. Jag gillad den sidan av henne, det var en kontrast mot hennes personlighet. Yozora har inte lika stor byst som min waifu har, men nu ska jag inte klaga här. Sena låg framför mig och sov så oskyldigt och fint som jag ville ha det. Jag sov lugnt och för den kvällen, men sen kom den andra drömmen och den finner jag ointressant att berätta om. Är jag den enda som har fått såna här drömmar? Om inte så vore det trevligt och veta hur ni har haft det. Ikväll ska jag sova gott med min waifu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar