3 augusti 2012

Karaktärs popularitet reslutat!!


Zettai Saikyou ☆ Oppai Sensou!!

Varje fredag så uppdaterar de Zettau Saikyou☆Oppai Sensou!! med ny information. Och tittade in idag på morgonen gjorde jag. De hade lagt upp resultatet av popularitets tävlingen mellan alla tjejer. När de gör en sån här röstning så bedömer det vilken karaktär som kommer få mest extra saker och prylar när spelet släpps och när man förhandsbokar det.

Första plats: Nico
Andra plats: Kotone
Tredje plats: Estraea

Jag är lite ledsen att Estraea kom på tredje plats och inte tvåa. Jag hoppats på de kunde byta plats på Kotone med min waifu Estraea. Kotone är en av mina favoriter i spelet, men hon slår inte min kära Estraea åtminstone. Det största minuset för Kotone är att hon är imouto i spelet. Nico tar första plats kan jag acceptera och godkänner med mitt hjärta. Förutom hon är trevlig, så är en väns favorit/waifu också. Jag vet inte om tävlingen är över ännu, men det verkar som man kan rösta vidare. Så vi får se hur resultat ändras senare. Den här tävlingen avgör en del med prylar för karaktärerna, så hoppas på trevliga saker med Estraea åtminstone. Jag förlåter dem om de ger henne bra saker som kompensation!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar