10 augusti 2012

Karaktärs popularitet resultat 2!!


 
Varje vecka som sakt uppdaterar de hemsidan på Zettai Saikyou ☆ Oppai Sensou!! Och nu har slut resultatet kommit för karaktärerna.
1. Kotone
2. Nico
3. Estraea

Jag är väldigt tacksam att min kära Estraea låg kvar på top tre åtminstone. Hade hon kommit ner till fyra eller lägre hade jag blivit väldigt förkrossad i mitt hjärta. Men varför var Kotone tvungen att ta första plats istället för Nico? Ännu en gång så har en imouto vunnit... samma sak som Konoka från Prism Recollection som också tog första plats där. Varför är japanerna så förtjust i imoutos? Nu pågår en ny röstning, där från sex val kan du välja vilka kläder Kotone och Nico ska ha på telefonkortet som kommer ut. Alternativen är:
1. Schoolswimsuit
2. Maid
3. School uniform
4. Beast ears för Kotone och Japanese clothes för Nico
5. Princess dress
6. Hundhalsband

Den här röstningen bestämmer vilka kläder Kotone och Nico kommer ha på telefonkortet som kommer ut. Jag hade hoppat på Estraea skulle få dela med sig någonting av det roliga, hon ligger än på tredje plats så någonting borde hon få. I alla fall nu är det bara att vänta vad för god saker som kommer till Estraea när man förhandsbokat spelet. Ännu en gång har en imouto krossat mina favoriter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar