5 augusti 2012

Blazblue 3 Chrono Phantasma


Blazblue 3 har blivit utannonserat med en mängd massa saker till det. En visuell uppdatering, nya attacker, helt nya bakgrunder och tre helt nya karaktärer tillkommer; Amane, Bullet och Azrael.

Bullet och Azrael verkar riktigt skoj att spela med och passar mig. Bullet har vitt hår och oppai, det är bara hudfärgen jag inte så förtjust i, men det kan lite färgschema ändra på saken. Tråkigt nog var det kort hår, men som kompensation så gjorde de håret lite stylish i alla fall. Hade föredragit lite längre, åtmistone i Noels hårlängd. Azrael verkar extremt hård med sina attacker och har aggresiva rörelser men ser ändå väldigt lugn ut. Påminner mig lite grann om Valkenhyen fast ser mer badass ut.

Noel har tagit bort sin mössa och ändrat sitt vapen. Så nu måste jag spela med henne för det.

Loketest ska pågå under en hel vecka i Akibahara från och med imorgon på måndag (6 augusti)

DET HÄR SPELET SER JAG VERKLIGEN FRAM EMOT NU!!! JAG ÄR VERKLIGEN HYPAD ÖVER DETTA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar