25 juni 2012

Resultat förra veckan 01

Förra veckan och den här veckan 01


Jag skrev jag skulle göra ett inlägg på fredagskvällen, men som ni märkte vart det aldrig av. Ett litet beslut gjordes så jag tänkte att skriva på söndagar istället. Eftersom det är ändå slutet på en vecka. Och på helgen så brukar man ha mest tid att spela någonting. Det är måndag idag, men detaljer säger jag bara. Rutinen kommer att bli bättre med tiden. Sen funderar jag på hur mycket man borde skriva, ska man skriva saker i detalj om upplevelsen, eller ska man göra det ibland. Jag får ta det med tiden och vad som passar.

Det vart ingen Tales of Vesperia eller Knights in the Nightmare som jag hade tänkt mig. Jag fortsatte lite grann på Gravity Rush (brukar oftast spela det när jag åker buss till Sakurakai). Annars så tog det mesta av tiden att försöka klara av Koihime Musou. Tror jag börjar närma mig mot slutet, det blir lagom tid för School Days HQ ska komma till postlådan. Körde även klart en ny trial på ett eroge som jag håller på skriver en förhandstitt på just nu. Hoppas på att bli klar med mitten av veckan.

Jag tog min chans att kollade på lite blu ray anime också:
Evangelion 2.22 You can (not) advance 
Origin Spirits of the Past
Highschool of the Dead

Jag väntar på en ny serie som borde komma snart till postlådan

Den här veckan satsa jag på att bli klar med Koihime Musou ikväll. Ska försöka komma igång med Tales of Vesperia också hoppas jag annars blir det kanske Persona 3 FES. Det jag borde prioritera på nu är att hjälpa och göra klart en profil bild till en vän, så den ska jag satsa på först innan något spelande. Ska ta och leta på ett litet jobb också för sommaren, har sökt några men vart nekad till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar